Sekretessmeddelande

Om oss

ElectraWorks (svenska) Limited är en medlem av företagsgruppen Entain Group och detta meddelande förklarar vad dina personuppgifter används till.

Område

Namnet på personuppgiftsansvarig

Uppgifter

Sverige

ElectraWorks (Svenska) Limited

Unit 6, St Business Centre, 120 The Strand, Gzira, Malta

När vi använder termen "vi"eller "oss" inkluderar det enheten och varumärkena (https://entaingroup.com/about/business-overview/our-brands/) samt andra företag inom Entain Group.

Vi är angelägna om att skydda dina personuppgifter när du använder våra tjänster via vår webbplats och mobilapplikation, och tar din informations säkerhet på största allvar. Vi har strikta säkerhetsåtgärder på plats för att skydda dina personuppgifter, vilket inkluderar robusta säkerhetsrutiner som testas och granskas regelbundet. Om du har några frågor om hur vi behandlar eller skyddar dina personuppgifter eller vill kontakta oss angående någon aspekt av denna policy, kontaktar du oss via kontaktuppgifterna längst ner i detta meddelande.

Detta dataskyddsmeddelande bör läsas tillsammans med vårt meddelande om cookies, alla meddelanden eller villkor som finns i butikerna och vår webbplats användarvillkor/villkor.

Uppgifter som vi samlar in om dig

Vi samlar in uppgifter om dig från följande källor:

  • När du registrerar ett konto hos oss
  • När du besöker vår webbplats eller våra sociala mediesidor
  • Genom enkäter som du fyller i
  • När du kommunicerar med oss (via e-post, post, telefon, i butik eller via chatt eller sociala medier)
  • När vi analyserar din interaktion med oss
  • Från våra andra koncernföretag av interna skäl, främst för affärs- och driftsändamål
  • Från offentliga informationskällor såsom offentliga register eller sociala medier
  • Från cookies och spårningsenheter på dina enheter där du har tillåtit att de används.
  • Från tredje parts databaser för att uppfylla våra juridiska och rättsliga skyldigheter;
  • Från online-säljare och tjänsteleverantörer som exempelvis finansiella och delade likviditetstjänster, samt från kundlistor som lagligt köpts av tredjepartssäljare.

Vad vi använder dina personuppgifter till

Vad vi använder dina personuppgifter till

Typiska personuppgifter

Ytterligare information

Rättslig grund

Tillhandahållande av produkter eller tjänster

  • Ditt namn, hem- eller e-postadress, telefonnummer eller online-identitet eller annan kontaktinformation som du ger oss
  • Ditt födelsedatum och kön.
  • Inloggningsinformation.
  • Information om speltransaktioner och betalningsmetoder.

För att uppfylla våra skyldigheter som följs av avtal som ingåtts mellan dig och oss och förse dig med information, produkter och tjänster som du begär från oss, inklusive information om ändringar på vår webbplats, tjänster eller våra villkor och policyer.

  • Uppfyllande av avtal.
  • Lagliga skyldigheter.

Kundtjänstärenden

  • Namn, online-identitet och spelar-ID.
  • Kontaktinformation.
  • Kontonoteringar och kommunikation, samtalsinspelningar.
  • Information om speltransaktioner och betalningsmetoder.
  • IP-adress, MAC-adress, enhetstyp, appar och plats.

För att tillhandahålla kundservice, svara på dina frågor eller hantera dina klagomål eller problem.

  • Uppfyllande av avtal.
  • Legitima intressen av att spelarna är nöjda, att skydda vår verksamhet och våra kunder i förhållande till ansvarsfullt spelande.

Uppfylla våra juridiska och rättsliga skyldigheter

  • Namn, nätidentitet, spelar-ID, kontaktinformation.
  • Spel som spelats, satsningar, vinster och förluster, insättningar och uttag, betalningsmetoder.
  • Nätbilder av spel och skärmdumpar.
  • IP-adress, MAC-adress, enhetstyp, appar och plats.

För att fullgöra våra lagliga och rättsliga skyldigheter och skyldigheter som inkluderar (men är inte begränsade till) spellagen (Gambling Act) samt ansvar för ansvarsfullt spelande, penningtvätt, bedrägeri- eller terrorismbekämpningslagar. Detta kan inkludera elektroniska metoder för att identifiera dig, till exempel genom användning av cookies eller bilder på onlinespel.

  • Laglig skyldighet.
  • Skydda de registrerades och andras vitala intressen.
  • Utförande av en uppgift som utförs i allmänhetens intresse.
  • Legitima intressen för att skydda vår verksamhet, vår personal och våra kunder.

Identitetskontroller, åldersverifiering och ansvarsfullt spelande

  • Namn, nätidentitet, spelar-ID, kontaktinformation, födelsedatum och kön.
  • Inloggningsinformation, webbplatser och besökta webbsidor.
  • Information om speltransaktioner och betalningsmetoder.
  • IP-adress, MAC-adress, enhetstyp, appar och plats.
  • Historisk kommunikation och kontonoteringar samt samtalsinspelningar
  • Information om kunders välbefinnande.
  • Kontroller angående ekonomi som kan inkludera inhämtning av data från andra källor såsom offentlig egendomsinformation eller kredithistorik.
  • Bilder och selfies.

För att uppfylla våra skyldigheter för ansvarsfullt spelande (som att registrera självexkluderande personer och där vi tror att en kund har ett spelproblem).
För att kontrollera eller validera din identitet, ålder och skydda din information
Detta kan innefatta elektroniska metoder för att identifiera dig, till exempel genom användning av cookies.

  • Samtycke.
  • Uppfyllande av avtal.
  • Laglig skyldighet.
  • Skydda de registrerades och andras vitala intressen.
  • Utförande av en uppgift som utförs i allmänhetens intresse.

Genomföra undersökningar, tävlingar och kampanjer

  • Namn eller nätidentitet.
  • Kontaktuppgifter, hemadress, e-post eller telefonnummer.
  • Kontaktpreferenser.
  • Svar på undersökningar, klickningar på reklam, föredragna produkter, din feedback.

För att bjuda in dig att delta i tävlingar, för att ge oss feedback om dina upplevelser, erbjuda kampanjer eller för att hålla dig informerad om produkter eller tjänster som kan vara av intresse för dig.
För att mäta eller förstå effektiviteten av reklam som vi tillhandahåller dig och andra, och för att leverera relevant reklam till dig.
Du kan när som helst välja bort direktmarknadsföring.

Vissa av dessa interaktioner kan vara online eller via sociala medier.

  • Samtycke.
  • Legitima intressen för att förstå våra kunders åsikter och uppmuntra till ökad interaktion med våra kunder.

Livsstil och demografisk insikt och profilering

  • Kontaktpreferenser.
  • Svar på undersökningar, klickningar på reklam, föredragna produkter, din feedback.
  • Intressen och vanor.

För att skapa en profil av dig, dina preferenser och dina vanor för att bättre förstå dina intressen och hur du spelar.

Vi kan använda dessa profiler för att kontakta dig via sociala medier för att marknadsföra vår verksamhet.

  • Laglig skyldighet.
  • Utförande av en uppgift som utförs i allmänhetens intresse.
  • Legitima intressen.

Förbättra våra tjänster och se till att våra system är säkra och uppdaterade

  • Spelar-ID.
  • Inloggningsinformation, webbplatser och besökta webbsidor.
  • Spelade spel.
  • IP-adress, MAC-adress, enhetstyp, appar och plats.
  • Hur du använder mobilapplikationer och webbplatser.

För att säkerställa att innehåll från webbplatsen presenteras på det mest effektiva sättet för dig och din dator, underhålla och förbättra våra produkter och tjänster, optimera affärsprocesser, säkerställa integriteten i våra system och hantera vår IT-egendom, genomföra kvalitetssäkring, stödja effektiv ledning av vår personal, analysera webbsidornas eller kampanjernas prestanda och tillhandahålla innehåll som är relevant för dig.

Legitima intressen för att säkerställa att vår kommunikation med kunder är lämplig, fungerar och är effektiv.

Förebyggande och upptäckt av brott,
Förebyggande av förlust
Skydda personal och kunder

  • Namn, nätidentitet, spelar-ID, kontaktinformation.
  • Inloggningsinformation, webbplatser och besökta webbsidor.
  • Spel som spelats, satsningar, vinster och förluster, insättningar och uttag, betalningsmetoder.
  • Nätbilder av spel och skärmdumpar
  • IP-adress, MAC-adress, enhetstyp, appar och plats.
  • Riskvärden och profilklassificeringar.
  • Historisk kommunikation och kontonoteringar.

Lista över aktiva mjukvaruapplikationer och aktiva processer när du använder vår webbplats, inklusive tillgång till filer och webbplatsrelaterade programmappar. För att förhindra eller upptäcka brott, bedrägeri, stöld eller förlust för vår verksamhet och våra kunder och förhindra användningen av orättvis praxis på våra webbplatser eller potentiellt brott mot våra allmänna villkor och tillämplig lag.
För att skydda vår personal och andra individer från skada eller förlust.
Detta kan inkludera övervakning av onlineaktivitet, elektroniska metoder för att identifiera dig, till exempel genom användning av cookies, dina onlinetransaktioner och betalningar.

Under vissa omständigheter, såsom spelare med höga insättningar, och när det krävs av vår spellicens och/eller politiskt utsatta personer, kommer vi att utföra utökad due diligence med fokus på källan till pengar och bakgrundskontroller. Dessa due diligences kan inkludera ytterligare dokumentation som tillhandahålls av spelarna, baserat på från fall till fall, eller allmänt tillgänglig information.

  • Utförande av en uppgift som utförs i allmänhetens intresse.
  • Legitima intressen för att skydda våra kunder, företag och arbetstagare.

Företagsförsäljning, förvärv och rättigheter

  • Namn, nätidentitet, spelar-ID, kontaktinformation.
  • Inloggningsinformation, webbplatser och besökta webbsidor.
  • Spel som spelats, satsningar, vinster och förluster, insättningar och uttag och betalningsmetoder.
  • IP-adress, MAC-adress, enhetstyp, appar och plats.
  • Riskvärden och profilklassificeringar.
  • Historisk kommunikation och kontonoteringar.

För att utöva eller försvara rättsliga anspråk eller förvärva eller sälja ett företag.

Legitima intressen för att skydda och försvara vår verksamhet.

Vem vi delar dina uppgifter med

Vi kan behöva dela personlig information med andra organisationer för att säkerställa att vi uppfyller våra juridiska förpliktelser, eller då vi behöver stöd för att uppfylla dina behov eller våra avtalsförpliktelser. Vi kan också komma att dela information med andra organisationer då vi anser att det ligger i allmänhetens intresse eller i vårt eller dessa andra parters legitima intresse. Dessa andra parter är vanligtvis:

  • affärspartners, leverantörer och underleverantörer för att fullgöra ett avtal som vi ingår med dem eller dig
  • våra samarbetspartner och utvalda tredje parter om du uttryckligen har valt att inte ta emot marknadsföring från oss/tredje part, om du har spärrats eller självuteslutit dig, i vilket fall vi kan dela borttagningslistor med våra affiliates och utvalda tredje parter för att säkerställa att du inte får oönskad marknadsföring
  • medlemmar i Entain-koncernen och tredjepartsleverantörer och tjänsteleverantörer för något av de syften som anges i tabellen ovan; tredjepartsleverantörer och tjänsteleverantörer i den utsträckning de hjälper Entain-koncernen med dess juridiska/rättsliga skyldigheter, t.ex. tillhandahållare av tjänster avseende penningtvätt, bedrägeri, verifiering osv.
  • utvalda tredje parter så att de kan kontakta dig med information om de tjänster som de tillhandahåller, när du uttryckligen har valt/samtyckt till att dina personuppgifter lämnas ut för dessa ändamål
  • sociala medieplattformar, där du till exempel valde att logga in på ditt spelkonto hos oss genom din sociala medieidentitet. Eller när vi kommunicerar med dig via ditt sociala mediekonto
  • analys- och sökmotorleverantörer som hjälper oss att förbättra och optimera vår webbplats och andra utvalda tredje parter
  • andra tredjepartsorganisationer som ber om, uppmuntrar till eller samlar feedback och andra synpunkter online om dina erfarenheter hos oss för att hjälpa oss att förbättra och optimera våra tjänster
  • vi samlar in och delar information om dig från Faktakontroll- och Ratsit-webbplatserna, banker och relevanta myndigheter som kan dela med tredje part i syfte att undersöka och skydda mot minderåriga spelare, bedrägliga, kriminella eller misstänkta aktiviteter eller säkrare spel och kreditkontroller (eller andra aktiviteter som vi är bundna att utföra enligt lag, föreskrifter eller vägledning för att undersöka och skydda mot) eller om vi har anledning att tro att du har utfört sådan aktivitet
  • våra tillsynsmyndigheter, brottsbekämpande eller bedrägeribekämpande organ, våra juridiska rådgivare, domstolar, tillämpliga oberoende domstolstjänster och pokerorganisationer och alla andra auktoriserade organ, i syfte att utreda faktisk eller misstänkt brottslig verksamhet, upprätthålla beteendestandarder i poker eller andra reglerande eller juridiska frågor.

Vi kan komma att dela din personliga information med andra medlemmar i Entain-gruppen i marknadsföringssyfte. Vi kommer dock inte att dela den med andra tredjepartsorganisationer om du inte uttryckligen har valt att/samtyckt till avslöjandet av dina personuppgifter för dessa ändamål.

Vi kan också lämna ut dina personuppgifter till tredje part under följande omständigheter:

  • i händelse av att vi överväger att sälja eller köpa en verksamhet eller tillgångar, i vilket fall vi kommer att lämna ut dina personuppgifter till potentiella säljare eller köpare av sådan verksamhet eller tillgångar
  • i händelse av en insolvenssituation (t.ex. administration eller avveckling) av Entain Group plc, eller av en registeransvarig eller någon av dess koncernenheter
  • om vi, eller i huvudsak alla våra tillgångar, förvärvas av en tredje part, i vilket fall de personuppgifter som vi har om våra kunder kommer att vara en av de överförda tillgångarna
  • för att genomdriva eller tillämpa våra användarvillkor för webbplatsen
  • för att skydda rättigheterna, egendomen eller säkerheten för oss, vår personal, våra kunder eller andra. Detta inkluderar att utbyta information med andra företag och organisationer (inklusive, utan begränsning till, andra speloperatörer och lokal polis eller andra lokala brottsbekämpande myndigheter) i syfte att säkerställa personalens och kunders säkerhet, förebygga brottslighet, bekämpa bedrägerier och minska kreditrisken
  • om vi är skyldiga att lämna ut eller dela dina personuppgifter för att uppfylla lagliga skyldigheter eller lagkrav, eller på annat sätt för att förhindra eller upptäcka bedrägeri eller brott
  • Om du har självuteslutit dig från spel kan vi dela denna information med våra tillsynsmyndigheter eller andra företag inom vår bransch när vi anser att det är viktigt att stödja din uteslutning.

Uppfylla våra skyldigheter för ansvarsfullt spelande

  • På Entain tar vi ansvarsfullt spelande på största allvar. Vi kan dela dina uppgifter över alla våra varumärken i Entain-koncernen, och om så krävs med andra organisationer för att uppfylla våra åtaganden för ansvarsfullt spelande.
  • Vi har en skyldighet att identifiera dem som lider av spelande så tidigt som vi kan och hjälpa dem att sluta spela genom att sätta vissa gränser på konton. Detta kan omfatta insättningsgränser, produktgränser, begränsning av ett kontos förmåga att spela vissa produkter/tider/perioder. För att uppfylla dessa skyldigheter analyserar vi kundernas transaktioner och utvärderar beteende eller finansiell status för alla våra produkter och varumärken, vilket kan leda till att vi fattar beslut om dina konton.Läs gärna mer information på vår hemsida.
  • Vi tittar också ständigt på innovativa sätt att hjälpa till att upptäcka spelare som kan vara på väg mot svårigheter och identifiera dem digitalt. Detta innebär att vi kan använda system som identifierar kunder (såsom cookies på spelarens enheter eller bilder som skickats av dig) och internt har vi utvecklat system för att förstå ditt spelande för att bättre kommunicera eventuella risker som rör din aktivitet. Vi kan också komma att dela eller ta emot spelardata med andra organisationer som hjälper till att utvärdera risker eller bedöma överkomligheten genom att titta på hur du kan interagera med andra speloperatörer eller hjälpa individer direkt.

I alla dessa fall kan du vara säker på att vi tar våra skyldigheter på allvar för att hjälpakunder att spela ansvarsfullt och skydda dina personuppgifter. Vi kommer alltid att se till att vi tarde mestlämpliga åtgärderna och kontrollerna för att skydda dina uppgifter.

Hur länge sparar vi dina personuppgifter?

Typ av uppgifter

Typisk lagringstid

Information

Inspelningar av kundsamtal

Tre år

En förlängd lagringsperiod kan tillämpas från fall till fall

Kunduppgifter

En lagringsperiod på 10 år som börjar löpa från det datum ditt konto stängs

Vi kommer endast att fortsätta att spara personuppgifter relaterade till ditt konto som tillåts enligt dataskyddslagstiftningen (i) där vi följer ett juridiskt krav enligt spel- eller skattelagstiftningen att behålla dina uppgifter; och (ii) att utöva eller försvara våra juridiska rättigheter
Om du registrerar dig under självuteslutningssystemet, även om själva uteslutningen kan ha en kortare varaktighet, kommer en registrering av detta att sparas längre, som en del av din kundprofil.

Ovanstående lagringsperioder kan förlängas om det till exempel krävs för att uppfylla en specifik lagstadgad skyldighet, utreda ett brott, hantera ett anspråk eller lösa ett klagomål.

Platser dit vi kan skicka dina personuppgifter

Då och då kan tjänsteleverantörer, medlemmar i Entain-gruppen och organisationer som vi samarbetar med finnas utanför Storbritannien eller Europeiska ekonomiska samarbetsområdet, i länder som inte har samma standarder för skydd av personuppgifter som Storbritannien eller EES-länder. Vi kommer dock alltid att vidta alla rimliga ansträngningar för att säkerställa att tillräckligt skydd finns på plats för att skydda dina personuppgifter. Vi kommer också att se till att våra tjänsteleverantörer ingår överensstämmande behandlingsavtal med oss för att säkerställa att dina personuppgifter behandlas i enlighet med tillämplig dataskyddslagstiftning. Mer information om de mekanismer vi kommer att tillämpa finns här, men kontakta gärna oss på e-postadressen nedan om du har några specifika frågor angående internationella överföringar: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection_en.

Säkerhet

Vi tar efterlevnad av säkerhetsbestämmelser, standarder, riktlinjer och integritetslagar på största allvar och främjar säkerhetsåtgärder som upprätthåller konfidentialitet, integritet och tillgänglighet för personuppgifter. Vi använder rimliga organisatoriska, tekniska och administrativa åtgärder för att skydda kundens personuppgifter från obehörig åtkomst, ändring, avslöjande eller förstörelse av personuppgifter som vi har.

Som företag har vi säkra datacenter bakom brandväggar, certifierade krypterade webbsidor och vi är ISO27001:2013-certifierade. Vi vidtar även åtgärder för att säkerställa att våra dotterbolag, agenter, affiliates och leverantörer använder tillräckliga säkerhetsnivåer inom hela verksamheten.

Där vi har gett dig (eller där du har valt) ett lösenord som gör att du får tillträde till vissa delar av vår webbplats, är du ansvarig för att hålla detta lösenord konfidentiellt. Vi ber dig att inte dela ett lösenord med någon.

Tyvärr är överföringen av information via internet aldrig helt säker. Även om vi kommer att göra vårt bästa för att skydda dina personuppgifter, kan vi inte garantera säkerheten för dina uppgifter som överförs till vår webbplats. All överföring sker därför på egen risk. När vi har mottagit din information kommer vi att använda strikta procedurer och säkerhetsfunktioner för att förhindra obehöriga försök till åtkomst.

Cookies

Vi använder cookies för olika ändamål, inklusive för att göra din upplevelse av vår webbplats bättre. Se vårt cookie-meddelande för mer information om vår användning av cookies.

Marknadsföringskommunikation och dina val

Vi använder olika former av kommunikation för att interagera med dig, som e-post, sms eller via nätet.

När vi först samlar in dina personuppgifter kommer vi att be dig berätta för oss hur du skulle vilja ha kontakt med oss i framtiden angående våra andra produkter och tjänster. Detta kommer normalt att ske via en kryssruta på formuläret eller webbsidan, och du kan välja bort detta när som helst.

Vad är "avregistrering"?

Termen avregistrering hänvisar till flera metoder genom vilka personer kan undvika att få oönskad produkt- eller serviceinformation. Denna förmåga är vanligtvis förknippad med direktmarknadsföringskampanjer såsom telemarketing, e-postmarknadsföring eller direktreklam.

Du kan också höra från oss via nätet, genom att acceptera reklamcookies eller via din leverantör av sociala medier om du har samtyckt till att acceptera reklammeddelanden från dem. Du bör kontrollera din sociala medieleverantörs eget sekretessmeddelande i detta avseende.

*Tänk på att "avregistrering" inte kommer att förhindra viktig kundkorrespondens, t.ex. satsnings- eller kontokorrespondens.

Hur kan jag avregistrera mig från marknadsföringskorrespondens?

Om du inte vill få några erbjudanden, kampanjer, information om evenemang och skräddarsydd kommunikation baserat på din kontoaktivitet, kan du begära att du inte kontaktas genom att:

  • använda alternativet avregistrera i all marknadsföringskommunikation som du får.
  • ändra dina preferenser i dina kontoinställningar.
  • kontakta vår avdelningför kundsupport.

Dina rättigheter

Beskrivning av rättighet

Rättighet 1
Rätten att bli informerad och få åtkomst

Du har rätt att få tydlig, transparent och lätt förståelig information om hur vi använder din information och dina rättigheter.

Rättighet 2
Rätten till tillgång

Rätt att få tillgång till personuppgifter som vi har om dig. Den här rättigheten är inte en absolut rättighet och får inte tolkas isolerat från övriga bestämmelser i GDPR. Det finns lagliga begränsningar för den här rättigheten som kan gälla, till exempel där andra rättigheter som sekretess, andras rättigheter, juridiskt privilegium och/eller rätten att tillämpa motsägande avslöjande regler i samband med ett potentiellt anspråk eller försvaret eller fastställandet av ett anspråk är i samma omfattning och måste balanseras med rätten till tillgång.

Rättighet 3
Rätten till rättelse

Rätt att kräva att vi rättar eventuella felaktiga personuppgifter som vi har om dig.

Rättighet 4
Rätten att radera

En rättighet att kräva att vi raderar personuppgifter som vi har om dig. Denna rättighet kommer endast att gälla då (till exempel): vi inte längre behöver använda personuppgifterna för att uppnå det syfte vi samlade in dem för, eller då du återkallar ditt samtycke om vi använder dina personuppgifter baserat på ditt samtycke, eller då du invänder mot hur vi behandlar dina uppgifter (i linje med rättighet 6 nedan). Denna rättighet är inte absolut och kommer inte att gälla när legitima och berättigade skäl föreligger.

Rättighet 5
Rätten att invända mot behandling

Under vissa omständigheter är detta en rättighet att begränsa vår behandling av personuppgifter som innehas av oss om dig. Denna rätt kommer endast att gälla då (till exempel): du bestrider riktigheten av de personuppgifter som finns hos oss, eller då du skulle ha rätt att kräva att vi raderar personuppgifterna men skulle föredra att vår behandling begränsas istället, eller då vi inte längre behöver använda personuppgifterna för att uppnå det syfte vi samlade in dem för, men du behöver uppgifterna för att hantera rättsliga krav.

Rättighet 6
Rätten till dataportabilitet

Under vissa omständigheter är detta en rätt att ta emot personuppgifter, som du har lämnat till oss, i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format. Du har även rätten att kräva att vi överför dessa personuppgifter till en annan organisation, på din begäran.

Rättighet 7
Rätten att vägra behandlingen

En rätt att vägra vår behandling av personuppgifter som vi har om dig där behandlingen av sådana uppgifter är nödvändig för ändamålen för våra legitima intressen, såvida vi inte kan påvisa, sammantaget, legitima skäl för att fortsätta att behandla personuppgifter som åsidosätta dina rättigheter eller som är till för upprättande, utövande eller försvar av rättsliga anspråk.

Rättighet 8
Rätten att inte bli föremål för automatiserat beslutsfattande, inklusive profilering.

En rättighet för dig att inte bli föremål för ett beslut baserat enbart på en automatiserad process, inklusive profilering, som ger rättsverkningar för dig eller på liknande sätt väsentligt påverkar dig.

Rättighet 9
Rätt att dra tillbaka samtycke

Rätt att dra tillbaka ditt samtycke, om vi förlitar oss på det för att använda dina personuppgifter (till exempel för att ge dig marknadsföringsinformation om våra tjänster eller produkter).

Rättighet 10
Rätt att lämna in klagomål

Du har rätt att klaga till informations- och dataskyddsombudet som är vår ledande tillsynsmyndighet (https://idpc.org.mt/).

Kontakta oss eller vårt dataskyddsombud

Om du vill utöva någon av dina dataskyddsrättigheter, såsom rätten till åtkomst till din information eller radering av uppgifter, direkt av dig själv eller av en tredje part för din räkning, kontaktar du privacy@partycasino.com
Om du har några frågor om detta meddelande eller vill ha mer information om dina rättigheter kan vårt dataskyddsombud kontaktas via e-post: dataprotectionofficer@entaingroup.com.


*Observera att de här kanalerna inte bevakas för kundtjänstrelaterade frågor.

Ändringar i denna policy

Eventuella ändringar i detta sekretessmeddelande i framtiden kommer att publiceras på den här sidan, och i förekommande fall meddelas dig. Kom tillbaka regelbundet för att se eventuella uppdateringar eller ändringar av detta sekretessmeddelande.

Det här meddelandet granskades och uppdaterades senast: 26 mars 2024